عناوین این مطلب

داستان انتخاب نرم افزار سیگما توسط بانک رفاه

داستان انتخاب نرم افزار سیگما توسط بانک رفاه

سیگما در بانک رفاه

با گسترش کاربری اینترنت در سازمان­‌ها به صورت عام و همچنین گسترش کاربرد شبکه سازمان توسط کارکنان، در محل هایی خارج از سازمان (مانند دورکاری و غیره) نیاز است تا برای امنیت کاربری و احراز هویت اتصالات، چه به صورت درون شبکه ­ای و چه به صورت خارج از شبکه، تمهیداتی در نظر گرفته شود.

بانک­‌ها که در آنها امنیت شبکه داخلی، چه در مورد اطلاعات سازمانی و چه در مورد اطلاعات مشتریانشان، از اهمیت ویژه ای برخوردار­ است؛ همیشه این دغدغه وجود دارد که بهترین راه برای مدیریت اتصالات به شبکه داخلی بانک و مدیریت مصرف اینترنت چیست و مدیران چگونه می­توانند اقدامات کنترلی و نظارتی خود را برای برقراری امنیت به بهترین نحو اعمال نمایند.

چرا نرم افزار سیگما انتخاب شد؟

به دلیل بالا بودن تعداد کاربران، تنوع رفتاری ایشان در شبکه و همچنین لازم­‌الاجرا بودن دستورالعمل­‌های افتا، جزییات زیادی وجود دارد که باید در انتخاب نرم افزارهای اینترنت اکانتینگ در بانک­‌ها، مورد توجه قرار بگیرد.

مدیران بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک­‌های بزرگ و معتبر کشور برای رفع نیازهای خود در زمینه مدیریت کیفیت، امنیت و هزینه اینترنت داخلی سازمان سالهاست که از سامانه اینترنت اکانتینگ سیگما استفاده می­کنند.

نرم افزار اکانتینگ بانک رفاه

شرکت مهندسین تحلیلگران آتی نگر افتخار این را داشته که به مدت ۱۳ سال (بیش از یک دهه) به این مجموعه محترم خدمت ­رسانی کند و در حال حاضر سامانه قدرتمند سیگما در تمامی سرپرستی های بانک رفاه در سرتاسر کشور در حال بهره ­برداری است. که این یعنی حدود ۷۰۰۰ کاربر همزمان.

با توجه به اهمیت سرویس­‌دهی بی­‌وقفه در بانک‌­ها و اینکه از دسترس خارج شدن برخی از سرویس­‌ها حتی برای لحظاتی کوتاه می­‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد پیاده­ سازی یک ساختار با رعایت تمامی حالت­های سرویس­ دهی بدون وقفه (High Availability) از نیازهای اصلی و حیاتی بانک به­ شمار می­‌رفت که شرکت آتی­ نگر برای این مورد نیز تدبیری اندیشیده و توانسته این خدمت را در بالاترین سطح ممکن و در تمامی لایه ها به این بانک ارائه نماید و باعث از بین رفتن نگرانی مدیران ­ارشد بانک رفاه کارگران در این­ باره شود.

پروژه بانک رفاه کارگران برای مدیران و متخصصین شرکت آتی­ نگر یک پروژه ملی قلمداد می­‌شود و همواره برآنیم تا با به‌­روز­ رسانی نرم ­افزار­ها و ارتقاء سطح کیفی خدمات پشتیبانی، به مدیران آن مجموعه محترم در رفع نیازهای امنیت شبکه یاری رسانیم.

میتونید این مطلب رو با دوستانتون به اشتراک بگذارید
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

سایر مطالب مرتبط