مدیریتی بر رفتار کاربران با نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت

تهیه گزارش HTTPS
فیلترینگ اپلیکیشن
فیلترینگ وب سایت
اتصال امن بر اساس VPN و HOTSPOT

چرا به نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت نیاز دارید؟

آتی کانکت سامانه‌ای است که با توجه به ارائه گزارش سایت های بازدید شده کاربران و همچنین تهیه گزارش از سایت های https می‌تواند علاوه بر رفع این نیاز، نگرانی‌های مربوط به شیوه‌های اتصال کاربران به اینترنت را برطرف نموده و آن‌ها را به صورت دقیق احراز هویت نماید. به این ترتیب با کمک نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت مدیریتی همه جانبه بر اینترنت مجموعه خود خواهید داشت.

گزارش پلیس فتا

قانون جرائم رایانه‌ای در ماده 667 و 668 می‌گوید تمامی ارائه دهندگان اینترنت اشتراکی یا وای فای، باید سایت‌های بازدید شده کاربران و کلیه اطلاعات مربوط به آن‌ها را حداقل تا شش ماه حفظ کنند تا در صورتی که پلیس فتا به هر علتی به آن‌ها نیاز داشت بتوانند آن اطلاعات را در اختیار پلیس فتا قرار دهند. در غیر اینصورت مسئولیت آن بر عهده خود شخص خواهد بود.
تهیه گزارش https یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیرانی است که نیاز به تهیه گزارشی از وب سایت‌های بازدید شده کاربران دارند. آتی کانکت گزارش‌های کاملی را از سایت‌های بازدید شده کاربران بر اساس فرد، آی پی، ساعت، تاریخ، مک آدرس و سایر مشخصات ارائه می‌دهد. این گزارشات برای ارائه به پلیس فتا نیز قابل استفاده می‌باشد
بیشتر بدانید

فیلترینگ اپلیکیشن

این ماژول قدرتمند به‌راحتی تنظیمات لازم را بر روی سیستم کاربر انجام داده و مدیریت اینترنت و کنترل کاربران را از طریق فیلترکردن App انجام می‌دهد. این سامانه اولین نرم افزاری است که توانایی جلوگیری از اجرای نرم افزارهای ممنوع و غیرضروری در ساعات و محیط‌های اداری را بر روی سیستم کاربران دارد.
شرکتی را در نظر بگیرید که کاربران به راحتی انواع اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها را روی سیستم خود نصب می‌کنند و در ساعات کاری از آن‌ها استفاده می‌کند. برای این کار می‌توان از اعمال فیلتر اپلیکیشن استفاده کرد که این عملیات شامل فیلتر گذاری به شگل‌های Black List, White ListT و یا Redirect باشد
بیشتر بدانید

فیلترینگ سایت

یکی از مشکلاتی که مدیران سازمان‌ها با برخی از کارمندان دارند، استفاده از سایت‌هایی است که در زمان کار وقت زیادی را از آن‌ها می‌گیرد و یا پهنای باند زیادی را اشغال می‌کند. به همین دلیل اعمال فیلتر برای Url ها بر اساس سیاست‌های مدیریتی یکی از راه‌های مقابله با این مشکل است تا مدیریت اینترنت کاربران به خوبی انجام شود.
در یک مجموعه تمام افراد به طور آزادانه به تمام وب سایت‌ها دسترسی دارند و برخی از این کاربران قطعا زمان زیادی را در وب سایت‌های نامرتبط با کار سپری کرده و یا اقدام به دانلود می‌کنند. پس از مدت کوتاهی به علت عقب ماندن کارها مدیریت مجموعه باید اقدامی برای حل این مشکل بکند که آن هم اعمال فیلترینگ وب سایت است. اعمال فیلترینگ وب سایت به روش‌های Black List, White List و یا Redirect خواهد بود.
بیشتر بدانید

اتصال امن و ساده

بوسیله نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت ترافیک اینترنت از ترافیک شبکه LAN جدا شده و در صورت وجود Active Directory، بعلت پشتیبانی از ساختار SSO (Single Sign On)، احتیاجی به ورود نام کاربری و رمز عبور توسط کاربران نخواهد بود. به این ترتیب از تعدد نام كاربری به واسطه عدم يكپارچگی سيستم‌های احراز هويت جلوگيری خواهد شد.
بسیاری از مدیران سازمان‌ها نگرانی‌های زیادی در زمینه امنیت شبکه و یا به سرقت نرفتن اطلاعاتشان دارند. امنیتی که در نتیجه استفاده از آتی کانکت در شبکه به دست می‌آید، این نگرانی‌ها را در زمینه مسائل امنیتی برطرف نموده و در نتیجه فرصت‌های سوء استفاده به حداقل خواهد رسید.
بیشتر بدانید
نرم افزار مدیریت اینترنت

مزایای نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت در چیست؟

یکی از مهمترین چالش‌های سازمان‌ها در بکارگیری اینترنت، نگرانی از تهدیدات و حملاتی است که در هر لحظه سرمایه و دارایی‌های الکترونیکی سازمان را تهدید می‌کند و اغلب به دلیل کامل نبودن زنجیره‌های امنیتی در سازمان‌ها و عدم توانایی نرم افزارهای موجود در ارائه گزارشات براساس پروتکل جدید https بستر اینترنت می‌تواند مرجع بیشترین تهدیدات سایبری در سازمان باشد.

آتی کانکت این نگرانی‌ها را که مربوط به شیوه‌های اتصال کاربران به اینترنت و تهیه گزارش از سایت های Https است و به طور کلی مربوط به مدیریت اینترنت کاربران می‌شود را از طریق بخش سایت های بازدید شده کاربران برطرف نموده است.

ایجاد اتصالات به شکل متمرکز و یکپارچه در مدیریت اینترنت

دریافت گزارش کاملی از سایت‌های بازدید شده بر اساس پروتکل HTTP و HTTPS

مدیریت اینترنت کاربران با اتصال خودکار به شبکه VPN بدون تنظیمات توسط کاربر

پشتیبانی از پروتکل های اتصال شامل PPTP, L2TP,PPPOE

انتخاب رمزنگاری PAP, CHAP

برخی دیگر از امکانات نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت

نرم افزار مدیریت اینترنت

امکان اضافه کردن Route برای کاربر به منظور دسترسی به منابع متفاوت

مدیریت اینترنت با URL فیلترینگ دامین، ساب دامین، Query و Path

امکان جلوگیری از اتصال کاربران بر اساس پارامترهای متفاوت

امکان جلوگیری از اجرای نرم افزارهای انتخابی

یکپارچگی اتصال به اکتیو دایرکتوری سازمان

مدیریت اینترنت با کمک مشاهده کاربران آنلاین

راهکارهای ارائه شده توسط نرم افزار مدیریت اینترنت کاربران آتی کانکت

آتی کانکت به نیابت از کاربران و بر اساس سیاست­‌های مدیر شبکه از رایانه کاربر به اینترنت متصل شده و به وسیله یک کنسول مرکزی در نرم افزار سیگما، مدیریت می­‌شود. به کمک آتی کانکت، مدیران می‌توانند به راحتی از سایت‌های بازدید شده کاربران مطلع شوند. با این نرم افزار، سازمان‌ها می‌توانند سیاست‌های کنترلی خود در قبال اتصالات و اهمیت دسترسی افراد در شبکه‌ را به اجرا درآورند و به این ترتیب مدیریت اینترنت بسیار آسان‌تر خواهد بود.

گزارش https

گزارش از پروتکل HTTPS

در نرم افزار مدیریت اینترنت مدیریت اینترنت کاربران آتی کانکت امکان دریافت گزارشات سایت‌های بازدید شده بر اساس پروتکل HTTPS نیز امکان پذیر خواهد بود

برقراری کانکشن امن

آتی کانکت امکان برقراری ارتباط امن از طریق VPN و Hotspot را دارد و در بخش مدیریت اینترنت کلیه مراحل احراز هویت را نیز از همین طریق پوشش می‌دهد

فیلترکردن اپلیکیشن و سایت

نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت اولین نرم افزاری است که توانایی جلوگیری از اجرای نرم افزارهای ممنوع و غیرضروری در ساعات و محیط‌های اداری را بر روی سیستم کاربران دارد.

ورود و دسترسی آسان کاربران

در بخش مدیریت اینترنت کاربران، در صورت وجود Active Directory، بعلت پشتیبانی از ساختار SSO (Single Sign On)، احتیاجی به ورود نام کاربری و رمز عبور توسط کاربران نخواهد بود.

افزایش امنیت

امنیتی که در نتیجه استفاده از نرم افزار مدیریت اینترنت در شبکه به دست می‌آید، نگرانی‌های مدیران را در زمینه مسائل امنیتی برطرف نموده و در نتیجه فرصت‌های سوء استفاده به حداقل خواهد رسید.

مدیریتی همه جانبه بر اتصالات کاربران با آتی کانکت

اگر درباره کارایی آتی کانکت در حوزه مدیریت اینترنت نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، همکاران ما از شنیدن صدای شما خوشحال می‌شوند.

برخی از خدمات ما پس از خرید آتی کانکت

یک سال پشتیبانی رایگان آتی کانکت
نصب و راه‌اندازی اولیه نرم افزار
آموزش استفاده از نرم افزار آتی کانکت
پشتیبانی تلفنی
خدمات حضوری آتی نگر
به روز رسانی دائمی نرم افزار مدیریت اینترنت
چت آنلاین با پشتیبانی
نرم افزار مدیریت اینترنت

برخی از مراکزی که از نرم افزار مدیریت اینترنت آتی کانکت برای مجموعه خود استفاده می‌کنند

با توجه به امکانات بی نظیری که آتی کانکت برای صاحبان اینترنت به ارمغان می‌آورد، بسیاری از سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و دیگر نهادهای کشور، این نرم افزار را تهیه کرده و از آن استفاده می‌کنند.

مترو تهران
شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (متروی تهران) با بیش از ۹۰۰۰ کاربر، بیش از ۷ سال است که برای مدیریت و کنترل اینترنت و ارتباطات داخل شبکه خود، از نرم افزارهای سیگما اکانتینگ و آتی‌کانکت که از محصولات شرکت آتی‌نگر هستند استفاده می‌کند.
اسپیناس پالاس
ویژگی‌هایی از جمله آسانی اتصال کاربران به ویژه میهمانان خارجی و امکان اتصال تعداد بالای کاربران میهمان در بازه‌های زمانی کوتاه مانند همایش‌ها، از جمله پارامترهایی بودند که برای مدیران مجموعه اسپیناس پالاس بسیار مهم بود.با توجه به بومی بودن سامانه اینترنت اکانتینگ سیگما شرکت آتی نگر علاوه بر داشتن امکان پاسخگویی به نیازهای فوق توانایی ارائه خدمات شخصی سازی شده بر اساس نیازهای اعلامی از جانب مدیریان مجموعه را نیز دارا بود. هم اکنون سامانه سیگما اکانتینگ در هتل اسپیناس (بلوار کشاورز) و هتل اسپیناس پالاس در حال استفاده است.
شرکت ملی گاز
شرکت ملی گاز ایران برای مدیریت اینترنت مجموعه خود و همچنین تهیه گزارشات کامل و جامع از کاربران و فعالیت‌‌های آن‌ها در اینترنت از نرم افزار سیگما استفاده می‌کند.
بیمه ایران
پس از بررسی دقیق نیازهای بیمه معظم ایران، آتی نگر با ارائه سامانه اینترنت اکانتینگ سیگما (Sigma System) و افزونه آتی دایالر(Ati Dialer) توانست پاسخی جامع برای تمام نیازهای مطرح شده در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید و هم اکنون بیش از یک دهه است که امنیت اتصالات شرکت بیمه ایران را تضمین کرده است.
شرکت میدکو
هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) به عنوان بزرگترین هلدینگ خصوصی معدنی کشور در تمام ۲۳ مرکز فعال خود در تهران و شهرستانها از محصولات شرکت آتی‌نگر اعم از سیگما اکانتینگ و سیگما آتی‌کانکت برای مدیریت و کنترل اینترنت در سازمان خود استفاده می‌کند.
بانک رفاه
شرکت مهندسین تحلیلگران آتی نگر افتخار این را داشته که به مدت 13 سال (بیش از یک دهه) به این مجموعه محترم خدمت¬رسانی کند و در حال حاضر سامانه قدرتمند سیگما در تمامی سرپرستی های بانک رفاه در سرتاسر کشور در حال بهره¬برداری است. که این یعنی حدود 7000 کابر همزمان.
بیشتر بخوانید
دانشگاه آزاد اسلامی
شرکت مهندسین تحلیلگران آتی نگر افتخار خدمت رسانی به بیش از 40 واحد دانشگاه آزاد را در تهران و شهرستان ها در کارنامه خود دارد و این واحدها، برای مدیریت مصرف اینترنت از سامانه اینترنت اکانتینگ سیگما استفاده می کنند.
Previous
Next